reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Gyulai

Ján Gyulai

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uvazujuci, hladajuci, obcas tapajuci, prosty cloviecik.... ....ale liecim sa. Zoznam autorových rubrík:  Surfujem po interneteSrandičkyod Fera N.od Peťa M.Zbierka výrokov a citátovSúkromnéNezaradené

reklama

od Fera N.

Zápisky z cesty do Rima

Ján Gyulai

Zápisky z cesty do Rima

Už aj po dlhšom čase si pred očami bez problémov vybavím tie tváre a zaujímave zážitky... Tu Vám ich prinášam ako ich zapísal môj kamarat Fero N.: Upraveny uryvok zo zapiskov z Rima od Ferka N.: Nespomeniem si na každú z vás. No jedna ma oslovila. Nazval by som ju mojou chabou angličtinou: first lady. Proste - prvá dáma. Neurazte sa, prosím, ostatné. V tom horku si bola mojím potešením, slnovratom návratov, keď som Ťa zacítil... doznal by som, kebyže nemám trému. Všetci sme Ti hneď prišli na meno, oslovila si nás bez jediného slova, ani očkom si nemusela zažmurkať. Bola si to Ty a bola si naša .....fungujúca klimatizácia.

  • 10. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 656x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu